Opgelost door 123Tuingrond.nl: Wel betaald, niet geleverd bestelnummer 2016123348

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175742
Gebruiker
poppw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30-6-2016 via de website 3 kuub ophooggrond besteld in bigbags en betaald. Op maandag 4-7-2016 zelf maar gebeld (wordt dus niet binnen 12 uur gebeld). Na opgave van bestelnummer wordt beloofd dat er woensdag 6-7-2016 wordt geleverd. Niet in bigbags maar in container (niet gewenst maar OK)
Op woensdag 6-7-2016 is er natuurlijk niet geleverd.
Van 16:00 uur tot 18:00 uur gebeld naar alle nummers vermeld op website en betalingsbevestiging. Al deze nummers niet bereikbaar! Verdacht. Achteraf wel een meevaller dat ik 123 Tuingrond op 4-7-2016 wel heb kunnen bereiken.
Op de site contact formulier ingevuld. Benieuwd op reactie...

De oplossing

Bestelling leveren op 7-7-2016 of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 123Tuingrond.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    poppw
    Datum
    Op vrijdag 7-7-2016 heeft 123 Tuingrond alsnog geleverd.
    Tip voor anderen: Als telefonisch niet bereikbaar -> gebruik whatsapp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
poppw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 123Tuingrond.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen