Klacht 123Tuintechniek.nl: 123tuintechniek doet online aanbod geen gestand en reageert met grove belediging

Reislust!&2019

Zoekend naar 25 kg beendermeel via google vond ik een aanbod van 123tuintechniek. De advertentie hield in: Prijsdaling (was €36,50) € 10,98, verzendkosten € 12,50. Klikken op deze advertentie leidde naar de website, waarbij de prijs voor 25 kg €36,50 was. Dus mailde ik dat ik van het aanbod gebruik wilde maken en dat via de website niet lukte. 123tuintechniek mailt terug dat €10,98 een vanaf prijs is, in dit geval voor 3,5 kg. Ik stuur foto's van het aanbod op internet toe, waarop duidelijk staat dat het een prijsdaling betreft, geef aan dat ik het artikel voor de aangekondigde verlaagde prijs wil ontvangen en vraag om een link voor de betaling.
Verbazingwekkende reactie van 123tuintechniek: "val dood lul". Dit is een zeer korte termijn denkwerk reactie.

25 kg viano beendermeel leveren voor € 10,98 + € 12,50 verzendkosten met welgemeende excuses voor de uiterst misplaatste reactie.

Bijlagen

Wij verzoeken u de klacht te verwijderen danwel van een toelichting te voorzien waarin u vermeld dat de screenprint en prijsvermelding NIET van onze website afkomstig zijn. Wij raden u aan de klacht met betrekking tot de verkeerde prijsvermelding bij Google Nederland te deponeren om daar uw korting af te dwingen. Mocht u geen actie ondernemen dan gaan wij op dezelfde manier met uw adres en naamgegevens aan de gang als u met de onze heeft gedaan. Wij gaan dan ook nepberichten en klachten en foto's plaatsen van andere websites met uw naam en gegevens erbij. We zoeken een website waar uw achternaam op voorkomt, liefst met naaktfoto's ofzo. En dan zetten we uw naam erbij .... Precies zoals u met ons bedrijf heeft gedaan. Misschien dat je dan wat beter nadenkt voor je zomaar een screenprint van derden plaatst of dreigmailtjes stuurt. Hee Lullo ... Bijlage 1: foto van jou gekregen ... dit is NIET ONZE website, maar jij hebt dat wel zo op internet gezet .... Bijlage 2: foto op web

Wij vinden dat 123Tuintechniek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 123Tuintechniek.nl?