Opgelost door 123Tuintechniek.nl: Verkeerde prijs vermelding prijsvergelijker

123 Tuintechniek

Dit is een rectie op een eerdere klacht over ons bedrijf. Wij doen dit middels het klachtenformulier omdat wij geen onderdeel willen worden van deze onzinnige en ongecontroleerde klachtenwebsite.

123Tuintechniek heft helemaal niks verkeerd vermeld qua prijs of een prijsdaling. De gegevens die de klagende meneer heeft gelezen/ geprint of wat dan ook komen van een website die prijzen vergelijkt. Wij zijn daar niet verantwoordelijk voor. NIET ONZE WEBSITE NAMELIJK!

De meneer die heeft geklaagd is gewoon iemand die op deze manier het internet afstruint en probeert om onder dreiging van klachten melding dingen goedkoper te verkrijgen dan dat deze op de webshop hebben gestaan.

Mogen wij het bewijs zien? Heeft u een screenprint VAN ONZE EIGEN WEBSITE? .... nee dus.

123 Tuintechniek

Ik wil graag dat de klager zijn bericht met onzin verwijderd. .... de L*L
U heeft op de website klachtenkompas een klacht ingedient tegen ons bedrijf met betrekking tot een foute prijsvermelding. Wij willen u er met klem op wijzen dat de meegezonden screenprint geen print is van onze website. U heeft een screenprint van een prijsvergelijker (google Shopping) meegezonden. Google leeft de gegevens op eigen gezag van onze website gecrawld maar deze niet goed verwerkt. Wij hebben daar dus helemaal niks me te maken. Wij verzoeken u de klacht te verwijderen danwel van een toelichting te voorzien waarin u vermeld dat de screenprint en prijsvermelding NIET van onze website afkomstig zijn. Wij raden u aan de klacht met betrekking tot de verkeerde prijsvermelding bij Google Nederland te deponeren om daar uw korting af te dwingen. Mocht u geen actie ondernemen dan gaan wij op dezelfde manier met uw adres en naamgegevens aan de gang als u met de onze heeft gedaan.

Wij vinden dat 123Tuintechniek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 123Tuintechniek.nl?