Klacht 123vloerverwarming.nl: Niet meer bereikbaar zijn, nadat ik inga op het laatste voorstel van het bedrijf.

Klachtnummer
# 261044
Gebruiker
loessieinthesky
Datum
0 reacties

Details

De klacht


123Vloerverwarming heeft op 13-02-2014 in mijn huis op
de begane grond vloerverwarming aangelegd, met o.a. garantie van 5 jaar op de
pomp.

Ik was heel tevreden, tot in maart 2017 de pomp een vervelend, niet te
negeren zoemgeluid ging maken.

Hierover contacteerde ik het bedrijf. De medewerker stond me vriendelijk te
woord, maar zei dat dit makkelijk kan optreden bij installaties met bewegende delen.
Hij raadde mij aan om de pomp een standje lager te zetten. Dit verhielp de
klacht, maar hierdoor warmde de kamer niet snel genoeg meer op.

Omdat ik vind, dat een pomp met 5 jaar garantie ook 5 jaar naar
tevredenheid moet functioneren, was hiermee de kous voor mij niet af.

Het bleek dat de huidige pomp niet meer verkrijgbaar was, maar de
medewerker deed het voorstel om een meer energiezuinige pomp, Grundfoss Alpha
2L, bij mij te installeren voor 90 euro exclusief BTW, maar verder all in.

Op internet vond ik deze pompen pas vanaf 235 euro, dus ik vond zijn aanbod
haast te mooi om waar te zijn. Daarom mailde ik, dat ik op zijn offerte in zou
gaan, als ik zeker wist, dat dit een nieuw apparaat zou betreffen. Hierna heb
ik niets meer van hem gehoord.

Ik heb de mail nog eens verstuurd, en daarna nog een met de uitleg van mijn
positieve intenties in de voorgaande mailtjes.

Ook heb ik hem meerdere malen telefonisch op de huistelefoon en mobiele
telefoon geprobeerd te bereiken. Ook was er geen voicemailmogelijkheid.

Omdat ik graag van de garantie op de pomp gebruik wil maken in de vorm, die
hij heeft aangeboden, ben ik ontevreden over het feit, dat hij onbereikbaar is.

De oplossing


Uitvoering van de offerte, die de medewerker in
zijn laatste mail aan mij heeft gestuurd, nl. installatie van betreffende pomp
voor 90 euro exclusief BTW, verder all in.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

123vloerverwarming.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren