Klacht 123vloerverwarming.nl: Werkvoorwaarden die je moet tekenen zijn misleidend.

Bea Huis

Voordat de werkzaamheden beginnen, moet er worden betaald. En bij alle werkzaamheden moet je helpen, aangezien ze alleen voor de vloer komen. Dus verwarming versjouwen, opruimen. En alle spullen die ze gebruiken, alle rommel die ze maken, laten ze zo achter. Waaronder ook een emmer gif, spul om de vloer te verzegelen. Staat zo open en bloot voor de deur. Ook 3 zakken vuil, bij elkaar een kilo of 75, en 20 meter plastic buizen. Als je de eigenaar belt, verwijst hij naar de voorwaarden en hij nergens aansprakelijk voor. Hij bedreigt je wel. Verder zijn ze telefonisch bijna niet bereikbaar, je moet mailen. Ons huis was zo vuil, dat wij 2 dagen in een hotel hebben geslapen terwijl er in ons huis werd schoon gemaakt.

Ik wil dat het bedrijf de rommel opruimt, en de schoonmaak ploeg en ons verblijf in het hotel betaalt.

123vloerverwarming.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.