Klacht 123website.nl: Unieke emailadressen geven geen mail door naar reguliere emailadres

CU

Ik ben in bezit van een zakelijke website via 123website.nl. Via deze site kun je eveneens creatieve emailadressen aanmaken met dezelfde lettervolgorde als jouw eigen website.
Fictief voorbeeld: website www.pietjepuk.nl , heeft als creatief emailadres pietje@pietejepuk.nl. Indien iemand een mail naar pietje@pietjepuk.nl stuurt dan wordt deze automatisch doorgezonden naar een reeds bestaand regulier emailadres.
Al ruim 5 dagen dagen stuurt de server van 123website.nl echter al geen mails meer door en krijg ik dus geen enkele zakelijke email meer door. Dit is natuurlijk compleet onaccaptabel. Met de klantenservice kom je geen steek verder en een oplossing ligt niet in het verschiet.

Allereerst eis ik fatsoenlijke pro actieve communicatie naar de betrokkenen over wat de reden hiervan is. Daarnaast wil ik concreet horen wanneer dit grote probleem is opgelost.

Wij vinden dat 123website.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over 123website.nl?