Opgelost door 123Wonen.nl: onzorgvuldig omgaan met huissleutels

sad Opgelost
dodo12

Ik heb u mijn huissleutels gegeven voor verhuur van mijn huis. Toen ik mijn huissleutel weer terug vroeg, omdat mijn huis verhuuurd was. Heeft u medewerker aangeboden dat het mogelijk was om de slutels terug te sturen per post. Ik heb zonder erbij na te denken dat geaccepteerd. Nu zijn mijn beide sleutels kwijt, ontvreemd . Uw medewerker zegdt dat ik voor klachten bij de Postnl moet zijn. U had deze veel zorgvudiger kunnen behandelen en het allemaal per aangetekende post kunnen versturen, Ik ben hier helemaal niet tevreden over. de sleutels moeten door de VVE bij besteld worden dat ik het ook niet aanvaard dat ik hiervoor kosten moet maken, door zeer onzurgvuldig handelen van uw medewerker. 123wonen Amsterdam.

bijdrage voor de kosten van het laten maken van nieuwe sleutels

Wij vinden dat 123Wonen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

dodo12
123 wonen Amsterdam heeft beloofd tegemoet te komen voor de kosten om de sleutels te laten maken. Het hoofdkantoor heeft regelmatig contact opgenomen en gevraagd of het inderdaad de gemaakte afspraken zijn nagekomen. God zij dank, is het ook nagekomen. Ik heb extra sleutels laten maken, welke ook zijn vergoed. Nogmaals bedankt.

Ook een klacht indienen over 123Wonen.nl?