Wij vinden dat 123Wonen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door 123Wonen.nl: onzorgvuldig omgaan met huissleutels
Details
De klacht
Ik heb u mijn huissleutels gegeven voor verhuur van mijn huis. Toen ik mijn huissleutel weer terug vroeg, omdat mijn huis verhuuurd was. Heeft u medewerker aangeboden dat het mogelijk was om de slutels terug te sturen per post. Ik heb zonder erbij na te denken dat geaccepteerd. Nu zijn mijn beide sleutels kwijt, ontvreemd . Uw medewerker zegdt dat ik voor klachten bij de Postnl moet zijn. U had deze veel zorgvudiger kunnen behandelen en het allemaal per aangetekende post kunnen versturen, Ik ben hier helemaal niet tevreden over. de sleutels moeten door de VVE bij besteld worden dat ik het ook niet aanvaard dat ik hiervoor kosten moet maken, door zeer onzurgvuldig handelen van uw medewerker. 123wonen Amsterdam.De oplossing
bijdrage voor de kosten van het laten maken van nieuwe sleutelsBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.