Klacht 12bcool.nl: geen geld retour

Klachtnummer
# 3858
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij deze webshop, op 1 april 2012, 2 broeken voor mijn dochter besteld. 1 turkooize, 1 groene. Ze had er aanvankelijk maar 1 op voorraad en daarom heeft ze ze apart verstuurd. 1 heb ik nooit ontvangen, de andere (groene) heb ik wel ontvangen maar was niet haar maat. Hij was wel goed qua lengte maar bovenaan te wijd, een kleinere maat bestellen was dus geen optie want dan was hij weer te kort geweest. Na meerdere mails van mijn kant en daarna een bericht op haar voicemail eindelijk bericht terug gehad. Ze zei dat mijn berichten niet aankwamen doordat ze vermoedelijk problemen had met dat mailadres. Ze heeft me toen haar persoonlijke emailadres gegeven. Ik mocht de broek terugsturen en zou het geld terugkrijgen voor zowel de broek die niet paste, als voor de broek die ik nooit ontvangen heb. Ik heb de broek direct teruggestuurd, nog helemaal intact, in de originele verpakking. Ik heb echter nooit mijn geld terug ontvangen. Heb vele mails gestuurd naar haar persoonlijke emailadres en ook weer naar haar telefoon.

1 Skinny gekleurde broek (Maat:: 134/140; ) Z12-1055-2 €21.95 €21.95
1 Skinny gekleurde broek (Maat:: 134/140; ) 12-1051-4 €21.95 €21.95

Subtotaal : €43.90
Verzend- en handlingskosten : €3.00
BTW : €5.97
Korting: - €6.51
Totaal: €40.39

Zoals te zien krijg ik een kleine €40 terug, een hoop geld voor mij aangezien ik momenteel van een uitkering moet leven.
Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Met vriendelijke groet,

Ursula Schipper

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat 12bcool.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over 12bcool.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen