Opgelost door 12Deal.com: "Gratis" oplaad accu stiekum niet gratis

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72444
Gebruiker
Fritsschuurman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb via facebook een advertentie gezien voor het bestellen van een gratis oplaad accu, na alle gegevens te hebben ingevuld en nadat je niets meer kan annuleren en terwijl er nergens staat dat het verzenden geld zou kosten, krijg je ineens in beeld te zien dat het verzenden 8,95 euro kost, Dit wil ik annuleren maar dat kan nergens

en nu ?

De oplossing

Ik wil het product helemaal niet opgestuurd krijgen en alles anulleren

2 reacties

  1. Auteur
    Fritsschuurman
    Datum
    Beste heer/mevrouw,Vriendelijk dank voor uw email.Wij hebben uw verzoek tot opzegging van uw bestelling in goede orde ontvangen en kunnen bij deze bevestigen dat wij de bestelling hebben geannuleerd.Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Indien u nog vragen of opmerkingen hebt, vernemen wij dat graag.Met vriendelijke groet,Klantenservice 12Deal
    http://www.12deal.com
  2. Auteur
    Fritsschuurman
    Datum
    12deal heeft de order geanuleerd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fritsschuurman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen