Opgelost door 12Deal.com: 2e herinnering voor productdie ik niet heb besteld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 115580
Gebruiker
Giovana
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Twee weken geleden ontving ik een pakketje met ketting en oorbellen. Deze had ik echter nooit besteld. Ik had ook nog nooit van 12deal.com gehoord.

Vandaag ontving ik een tweede herinnering. Ik heb echter nooit iets besteld en heb ook nooit een rekening of eerste herinnering ontvangen. Uiteraard ben ik dan ook niet van plan om te betalen.

De oplossing

Factuur ongedaan maken.
Indien gewenst kan pakketje worden teruggestuurd.

2 reacties

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Opgelost per e-mail.
  2. Auteur
    Giovana
    Datum
    Klacht is inmiddels naar tevredenheid afgehandeld.
    Bestelling is terug gestuurd en factuur is geannuleerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Giovana
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen