Klacht 12Deal.com: betaalmethode

Jill

Ten eerste kreeg Ik de factuur en een herinnering voordat de pakket er was, terwijl ik schijnbaar heb gekozen om achteraf te betalen. Toen Ik hierover contact met ze opnaam via hun website reageerde ze niet. En nu dat Ik mijn pakket 5dagen na belooft heb ontvangen en wil gaan betalen, kan dat niet via PayPal zoals vermeld op factuur en herinnering. Ben zeer ontevreden.

Betalen via PayPal. Ben niet bereid om mijn credit card of bankrekeningnummer op jullie website in te vullen. U zijn niet te vertrouwen.

12Deal.com
    Beste klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij werken er hard aan om de factuur en de levering van het pakket te allen tijden synchroon laten lopen, onze excuses voor het ongemak. Wat betreft de mogelijkheid tot het betalen via PayPal, zal er binnenkort een optie worden geïntroduceerd om ook bij de keuze voor betaling achteraf via PayPal te kunnen betalen.

12Deal
    Jill
    Ik heb op 11 maart email van 12deal ontvangen waarin vermeld dat mijn bestselling geannuleerd is en dat ik factuur niet hoef te betalen. Ik ben tevreden met deze oplossing. Bedankt voor de reactie .
    12Deal.com
    Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent ben de geboden oplossing.

12Deal

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?