Klacht 12Deal.com: betalingsherinnering, nooit iets besteld of ontvangen!!

Sandra

Tot grote verbazing kregen wij een betalings herinnering van 12deal.
Nooit iets besteld, en ook nooit iets ontvangen. Ken de hele site niet.
Staat ook nog op naam van mijn dochter. Ook zij kent de hele site 12deal niet. Heb voor de zekerheid haar hele geschiedenis op de ipad nageplozen maar ze was inderdaad nooit op deze site geweest.
Nu belde ik om verhaal te halen maar na 20 minuten in de wacht (a 20 cent per minuut!!) was opeens de verbinding verbroken.
Ik wl graag opheldering, vooral omdat er in de brief gedreigd wordt met een deurwaarder.
Niks besteld, niks ontvangen maar wel een rekening???
Ik wil graag antwoord, want op mijn mail naar 12deal kreeg ik geen antwoord, en telefonisch word ik aan het lijntje gehouden

Ik wens er niks meer over te horen.
Aleen een telefoontje of mailtje dat het een misverstand is

12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?