Klacht 12Deal.com: Betalingsherinnering voor gratis fietslampjes 12deal

Klachtnummer
# 153199
Gebruiker
JKS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot onze verbazing ontvingen wij een betalingsherinnering voor gratis fietslampjes voor onze zoon van 14 jaar. Ik Google en merk dat wij niet de enige zijn.
Schandalig een dergelijke herinnering te ontvangen. Gratis is gratis en niet een herinnering sturen uit het niets gericht aan onze minderjarige zoon. Ouders moeten toestemming geven volgens het BW indien minderjarige kinderen een betaalde bestelling willen doen.

De oplossing

Intrekken van deze hoogst merkwaardige factuur. Verwijdering van persoonsgegevens uit bestand van 12deal.
Bevestiging van afhandeling.

1 reactie

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    De bestelling is geannuleerd.

    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

    Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting.

    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groeten,

    Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen