Klacht 12Deal.com: Betalingsherinnering zonder goederen cq persoon

Olaf

Op 22 augustus schijnt een Mandy Hoogesteger (persoon die ik niet ken) iets bij 12DEAL Landingspages NL iets besteld te hebben twv €8,95, op mijn adres gegevens.
Echter is er op dit adres niets afgeleverd door 12DEAL.com en is mij de persoon Mandy onbekend.
De betalingsherinnering is verstuurd door MultiFactor B.V., deze wisten mij alleen te vertellen dat het ging om een "opladeraccu", verdere details moest ik maar uit haan zoeken met 12DEAL.com.
Dus 3 onbekenden in het hele verhaal : Mandy Hoogersteger, 12 DEAL.com (niet te verwarren met 12DEAL.nl en MultiFactor B.V....
Klinkt als een heel mooi 0900-verdienmodel.
Ze komen maar aan de deur om één en ander uit te leggen betreffende deze "spookfactuur".

Een uitleg wie Mandy is en wat er bezorgd zou moeten zijn en waarom op mijn adres

12Deal.com
    Beste meneer Elvers,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

In ons systeem zien wij dat er op 22-08-2015 om 07:21 een bestelling is geplaatst. Het gaat inderdaad om een Oplaad Accu.

Om een bestelling te hebben geplaatst, zijn er eerst gegevens in gevuld moeten worden om vervolgens op ´BESTEL´ te hebben geklikt.

Het product is op 24-08-2015 naar het opgegeven adres verzonden.

Echter komt dit adres niet overeen met de adresgegevens die u zojuist vermeld. Het product is dan ook niet naar het bovenstaande adres verzonden. Het bevreemdt ons dan ook dat u ondanks dat u een ander adres en andere naam (en waarschijnlijk ook een ander e-mail adres) heeft, wel de factuur ontvangt. Wij vernemen graag op welk e-mail adres u deze factuur ontvangt.

Klantenservice
    Olaf
    Het gaat niet om mijn emailadres, ik heb een papieren factuur op mijn huisadres ontvangen.
    Maar op dit adres isnooit iets geleverd en ook niet besteld.
    Daar gaat het om.
    Olaf
    Helaas niets meer gehoord van 12deal.com, ben benieuwd of ze nog een deurwaarder langssturen...prutsers!

Olaf

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?