Klacht 12Deal.com: Factuur ontvangen voor bestelling die ik niet geplaatst heb

garryralim

Factuur ontvangen voor een bestelling die ik niet gedaan heb. Vorige week een bubbel envelop ontvangen die niet aan mij geadresseerd was maar wel op mijn deurmat lag. Geadresseerd aan een ene 'Murphie Law'. Vandaag vond ik wederom een envelop voor 'Murphie Law'. Uit nieuwsgierigheid heb ik de envelop dit keer wel geopend. Tot mijn verbazing was het factuur.

Mail verstuurd naar info@12deal.com met tekst en uitleg. En voorgesteld om de bestelling te retourneren. In de mail gevraagd naar een passende oplossing en het retouradres gevraagd.

Mijn adres verwijderen uit de database en zorgen dat de factuur niet betaald hoeft te worden.

De bestelling stuur ik met alle plezier retour. Echter komt het adres op de envelop van de bestelling niet overeen met het adres op de factuur. Gevraagd in de mail naar welk adres de bestelling geretourneerd moet worden.

12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,
    Vriendelijk dank voor uw bericht.

Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,
    Vriendelijk dank voor uw bericht.

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?