Opgelost door 12Deal.com: factuur van betaling voor een minderjarige kind van 13

Egidiamercera

op 7 maart ontvang ik een factuur onder het naam van mijn zoon van 13 jaar oud het besteling is niet bekent voor mij als moeder en het is ook niet bekent voor mij zoon het is een bedrag van 8.95 +15.00 administratiekosten ik vind dat dit moet vernietig worden Groet.factuurnummer: db5aac64f61440d0c1f897abf1021376

dat het factuur vernietig

Geachte heer, mevrouw,

Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    Afgehandeld.
    Egidiamercera
    Ik hoop dat dit zo spoed mogelijk opgelost wordt

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?