Klacht 12Deal.com: factuur

Kensie

Heb factuur gekregen maar weet niet welke dat is. Graag nieuwe factuur verzenden anders kan ik ook niet betalen ???

nieuwe factuur

12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?