Klacht 12Deal.com: fiets lampjes

trudy

ik heb gratis fiets lampjes aan gevraaag maar nooit iets ondvangen maar wel een rekening gehad en bij mij is gratis toch echt gratis

ik wil dat ze de rekening in trekken heb niks ondvangen en het was gratis

Reeds behandeld
    trudy
    nee nog niet behandelt heb nog steeds mijn fiets lampjes niet maar wel betaalt
    Geachte heer, mevrouw,

Uw bestelling is geannuleerd en het door u betaalde bedrag teruggeboekt op uw rekening. Deze zal binnen twee weken voor u zichtbaar moeten zijn.

Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting.

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    het duurde allemaal telang

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?