Klacht 12Deal.com: Fluiten naar mijn geld na retourzenden

Klachtnummer
# 167421
Gebruiker
Wardvdt
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eind 2015 heb ik via 12deal.com een pakketje besteld. Bij ontvangst voldeed deze niet aan mijn verwachtingen en heb ik het retour gezonden. in contact komen met de organisatie is vrijwel onmogelijk, gemaakte afspraken worden niet nagekomen. En nu bijna een half jaar later heb ik mijn geld nog steeds niet.

De oplossing

ik wil mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Beste meneer Van der Torren,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u het gevoel heeft gehad dat er geen goede communicatie is geweest tussen u en ons bedrijf. Echter, u geeft aan de refund nog niet te hebben ontvangen en volgens onze gegevens is deze op 04-03-2016 overgemaakt.

    We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    12Deal
  2. Auteur
    Wardvdt
    Datum
    Het is inderdaad opgelost, maar absoluut niet wanneer u meldt. Ik heb het geld pas op 9-6-2016 ontvangen. En pas na herhaaldelijk en veel emailen. Uw 'klantenservice' reageert per email bijzonder summier en is telefonisch (een betaald nummer!!!) al helemaal niet bereikbaar. Mijn tip aan anderen; bestel nooit bij 12deal.com het is één grote doffe ellende.

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen