Eind 2015 heb ik via 12deal.com een pakketje besteld. Bij ontvangst voldeed deze niet aan mijn verwachtingen en heb ik het retour gezonden. in contact komen met de organisatie is vrijwel onmogelijk, gemaakte afspraken worden niet nagekomen. En nu bijna een half jaar later heb ik mijn geld nog steeds niet.
De oplossing
ik wil mijn geld terug
2 reacties
Auteur
12Deal.com
Datum
Beste meneer Van der Torren,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u het gevoel heeft gehad dat er geen goede communicatie is geweest tussen u en ons bedrijf. Echter, u geeft aan de refund nog niet te hebben ontvangen en volgens onze gegevens is deze op 04-03-2016 overgemaakt.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
12Deal
Auteur
Wardvdt
Datum
Het is inderdaad opgelost, maar absoluut niet wanneer u meldt. Ik heb het geld pas op 9-6-2016 ontvangen. En pas na herhaaldelijk en veel emailen. Uw 'klantenservice' reageert per email bijzonder summier en is telefonisch (een betaald nummer!!!) al helemaal niet bereikbaar. Mijn tip aan anderen; bestel nooit bij 12deal.com het is één grote doffe ellende.
Ook een klacht indienen over 12Deal.com?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.