Klacht 12Deal.com: Geen bestelling wel de rekening?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 155057
Gebruiker
Rob
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag 'factuur' ontvangen op naam van mijn dochter van 12 (!) Geen bestelling gedaan en/of ontvangen. "Ondanks meerdere contactmomenten" is deze factuur onze eerste onaangename kennismaking met deze dubieuze firma 12deal.

Mafiapraktijken!

De oplossing

Gegevens van mijn dochter uit bestand en stoppen met versturen van nepfacturen!

1 reactie

  1. Auteur
    Rob
    Datum
    Oplichterspraktijken! Bellen of schrijven maakt geen verschil. Het is bangmakerij waarin 12Deal u probeert te verleiden tot het bellen van een 0900 nummer waarop ze geld van u plukken! De brieven die ze sturen is een afpersmethode! Niet intrappen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen