Klacht 12Deal.com: Gratis acculader

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 74381
Gebruiker
corne
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb ongeveer een maand geleden een "GRATIS" product besteld.
Nu krijgen we plotseling zogenaamd een tweede aanmaning binnen omdat er verzendkosten van 8,95 betaald zouden moeten worden (veel te veel voor een verdikte envelop) en dat nog eens verhoogd met aanmaningskosten van 7,50.
Er is nooit een rekening ontvangen.
Er is nooit een eerste aanmaning ontvangen.
Wat mij betreft is hier sprake van misleiding zo niet oplichting.

De oplossing

-intrekking rekening/aanmaning

2 reacties

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Beste mevrouw/meneer
    Vriendelijk dank voor uw email.
    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met het product. Wanneer u het pakket terugstuurt naar het onderstaand antwoordnummer zullen wij de openstaande factuur ongedaan maken.
    [Verwijderd - Antwoordnummer niet meer actueel]
    Belangrijk: vergeet niet uw naam en adres te vermelden door middel van een bijgevoegde notitie in de enveloppe.
    Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dat graag.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice 12deal http://www.12deal.com
  2. Auteur
    corne
    Datum
    We konden de oplader dus terug sturen en hebben dit 6 september gedaan. Echter vandaag wéér een aanmaning die ook nog eens verhoogd is tot 25,45. We wensen toch écht dat deze aanmaningen stoppen !!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
corne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen