Klacht 12Deal.com: Gratis acculader

Klachtnummer
# 106049
Gebruiker
annekestev@home.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gereageerd op aanbod gratis acculader. Ontvang de acculader + een 3XXLkabel Samsung/LGNokia/Huaei/Sony, prijs 14,95 euro. Deze kabel heb ik niet besteld, toch gefactureerd incl. verzendkosten (ook niet gemeld in uw aanbod). Na ontevredenheid en gevoel van oplichting alles geretourneerd d.d. 07-04-2015. Ordernr.: 855790 AfterPay kernmerk: 211648397. Na verzending van diverse mails krijg ik 14-04-2015 een mail van After Pay met het verzoek 38,40 euro over te boeken binnen 14 dagen met de dreiging van een incassobureau bij uitblijven van betaling. Ik heb he hele toegestuurde pakket geretourneerd d.d. 07-04-2015, kosten 2,07 euro. Bon in mijn bezit. Was voor mij de enige mogelijkheid mijn klacht op te lossen. A. van der Veeken.

De oplossing

Annulering van de factuur omdat alles geretourneerd is en ik niet meer in het bezit ben van de acculader, de kabel.

0 reacties

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen