Klacht 12Deal.com: Gratis fietslampjes kosten € 8,94

Frans

Via telefoon gedaan;
Op internet waren gratis set fietslampjes te krijgen na invullen van gegevens, na invullen kwam er een knop claim (of iets dergelijks) fietslampjes, daarna kwam er een bevestiging dat de lampjes bestellen, dat de kosten voor verzenden, € 8,94 incl btw. zouden zijn.
Toen ik dit wilde annuleren, kon dit niet ik heb de verbinding verbroken door van website te gaan.
Wat schetst mijn verbazing nog geen minuut later kwam er een mail binnen met de bevestiging van bestelling?
daarin vermeld het order nummer 12322451 en kosten.
Ik heb gelijk geprobeerd om contact te krijgen via mail, de links die daar bij zitten geven gelijk een error, bellen is geen optiekosten van 0900 nummer,
Na toezending van de fietslampjes , gelijk nog dezelfde dag terug gestuurd naar afzender door betaling van €3,80 voor verzending naar Essen in Belgie.
Woensdag middag mail adres achterhaald en mail gestuurd met het verhaal en door mij genomen actie van retour zenden. Nog geen reactie!

Graag wil ik een tegen nota ontvangen van, € 8,94, zijnde niet besteld, daarmee is voor mij de kous af, Vervolgens graag mijn gegevens uit hun bestand wissen.

Met vriendelijke groeten
Frans

12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,
    Vriendelijk dank voor uw bericht.

Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?