Klacht 12Deal.com: gratis lampjes

Klachtnummer
# 154823
Gebruiker
Angiede kluyver-vlietstra
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon heeft gratis lampjes besteld die toch niet gratis zijn. nu factuur van 8,95 en 15 administratiekosten. zelf telefonisch contact geprobeerd te zoeken, niet gelukt. emails gestuurd, daarin wordt aangegeven dat kosten toch betaald moeten worden

De oplossing

kwijtschelden bedrag

2 reacties

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Vriendelijk dank voor uw bericht.

    Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

    Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groeten, 

    Klant support 12Deal
    12deal.com
  2. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Vriendelijk dank voor uw bericht.

    Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

    Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groeten, 

    Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?