Klacht 12Deal.com: Iets gratis besteld, maar continu aanmaningen

joyvdvlist

Ik dacht iets gratis besteld te hebben, maar ik krijg nu continu e-mail berichten dat ik 8,95 verzendkosten moet betalen. Als ik dit voor 29-01 zou doen dan komt er 15 euro bovenop. Bovendien heb ik het product helemaal niet ontvangen

Stoppen met aanmaningen sturen en ik wil graag mijn 8,95 euro terug gestort krijgen

12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Uw bestelling is geannuleerd.

Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting.

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Uw bestelling is geannuleerd.

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?