Klacht 12Deal.com: Ik krijg sms'je geen idee wat dit is

Carla

Bij het openen van de link krijg je meteen betaal methode en niet waar het om gaat, ik heb niks besteld of gekocht.

Factuur reminder van 12Deal. Betaal op tijd (voor 12 februari 2016) en voorkom extra kosten.
Daarbij moet binnen 3 dagen betaald zijn ??? Ik weet niet eens wat het is

Ze sturen maar eerst wat het is, ga niet bellen kost alleen maar geld. Wie gaat nu iets betalen als je niet weet waar het om gaat!!!!

Beste klant,

Uw bestelling had betrekking op een Erobox Zilver. Volgens onze gegevens is inmiddels aan deze factuur voldaan.

Carla
    Ja maar tot op heden niks ontvangen, duurt erg lang he???? Voel me zwaar opgelicht, hoop het deze week binnen te hebben anders eis ik mijn geld terug
    Beste klant,

Het bevreemdt ons dat u het pakketje tot op heden niet heeft ontvangen. Wij vermoeden dat er iets mis is gegaan in het systeem en zullen u alsnog zo spoedig mogelijk het pakketje nasturen.

Afgehandeld. Zie boven
    Carla
    Hoop het dan gauw te ontvangen, jullie innen snel maar sturen duurt maanden. Zal je dan zien het goedkope troep is terwijl luxe staat
    Beste klant,

Wij horen graag of het pakket inmiddels binnen is?

Carla
    Het is tot op heden nog NIET binnen, ik wil graag mijn geld terug. Deze zaak is pure oplichting

Carla

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?