Klacht 12Deal.com: Ik krijg sms'je geen idee wat dit is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 153524
Gebruiker
Carla
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Bij het openen van de link krijg je meteen betaal methode en niet waar het om gaat, ik heb niks besteld of gekocht.

Factuur reminder van 12Deal. Betaal op tijd (voor 12 februari 2016) en voorkom extra kosten.
Daarbij moet binnen 3 dagen betaald zijn ??? Ik weet niet eens wat het is


De oplossing

Ze sturen maar eerst wat het is, ga niet bellen kost alleen maar geld. Wie gaat nu iets betalen als je niet weet waar het om gaat!!!!

7 reacties

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Beste klant,

    Uw bestelling had betrekking op een Erobox Zilver. Volgens onze gegevens is inmiddels aan deze factuur voldaan.

    Met vriendelijke groet,

    12Deal
  2. Auteur
    Carla
    Datum
    Ja maar tot op heden niks ontvangen, duurt erg lang he???? Voel me zwaar opgelicht, hoop het deze week binnen te hebben anders eis ik mijn geld terug
  3. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Beste klant,

    Het bevreemdt ons dat u het pakketje tot op heden niet heeft ontvangen. Wij vermoeden dat er iets mis is gegaan in het systeem en zullen u alsnog zo spoedig mogelijk het pakketje nasturen.

    Met vriendelijke groet,

    12Deal
  4. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Afgehandeld. Zie boven
  5. Auteur
    Carla
    Datum
    Hoop het dan gauw te ontvangen, jullie innen snel maar sturen duurt maanden. Zal je dan zien het goedkope troep is terwijl luxe staat
  6. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Beste klant,

    Wij horen graag of het pakket inmiddels binnen is?

    Met vriendelijke groet,

    12Deal
  7. Auteur
    Carla
    Datum
    Het is tot op heden nog NIET binnen, ik wil graag mijn geld terug. Deze zaak is pure oplichting

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carla
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen