Opgelost door 12Deal.com: incassobureau voor niet besteld/ontvangen artikel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96874
Gebruiker
Neldijkstra
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag lag er een laatste herinnering van 12deals in de bus op naam van mijn dochter van net 13. Ten eerste is er hier nooit een pakketje afgeleverd en ten 2e is er niet eerder een brief gekomen van 12deals of hun incasso bureau After pay. Ik heb niets besteld en/of ontvangen van 12 deals en ben dan ook niet van plan om hiervoor te gaan betalen

De oplossing

Dat deze rekening vervalt

2 reacties

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    De factuur is komen te vervallen.
  2. Auteur
    Neldijkstra
    Datum
    Prima oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Neldijkstra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen