Klacht 12Deal.com: Niet afgehandelde klacht krijg geen antwoord meer niks ontvangen OPLICHTERS

Klachtnummer
# 173892
Gebruiker
Carla
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geplaatst op: 09-02-2016, 4 maanden 2 weken geleden



KLACHT Bij het openen van de link krijg je meteen betaal methode en niet waar het om gaat, ik heb niks besteld of gekocht.

Factuur reminder van 12Deal. Betaal op tijd (voor 12 februari 2016) en voorkom extra kosten.
Daarbij moet binnen 3 dagen betaald zijn ??? Ik weet niet eens wat het is


PRODUCT DETAILS Geen idee wat het is
GEWENSTE OPLOSSING Ze sturen maar eerst wat het is, ga niet bellen kost alleen maar geld. Wie gaat nu iets betalen als je niet weet waar het om gaat!!!!
PRIVÉ Factuur reminder van 12Deal. Betaal op tijd (voor 12 februari 2016) en voorkom extra kosten. Klik op volgende link (https://pay.multisafepay.com/pay/?transaction=1455005075VvzgrHkf2lxp0ZQJ) om direct te betalen of bel 0900-2357623(0,80pg) Ref: 76033915 0628871792 Kreeg de factuur via dit nummer

De oplossing

Ik wil mijn geld terug per direct maanden verder niks ontvangen.

Wil mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Beste mevrouw den Boer,

    Vriendelijk dank voor uw bericht.

    Wij vernemen graag van u of uw vraag inmiddels beantwoord is en of u uw pakket in goede orde heeft ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice 12deal