Klacht 12Deal.com: Niet besteld, niet ontvangen product, wel factuur.

Martine

Ik heb geen oplaad accu besteld bij 12 Deal.
Tevens is er geen product binnen 72 uur geleverd.

Zij maken gebruik van mijn adres om via een link een betaling te krijgen voor een niet besteld en geleverd product.

Tevens ontvang ik via een sms een link om mij te herinneren om te betalen en vermelden zij een 0900 nummer wat je zeker niet moet gaan bellen, hiervoor word gewaarschuwd.

"Geachte heer en/of mevrouw Wessel,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij 12Deal, onderdeel van 12Products B.V. U heeft gekozen voor de optie om achteraf te betalen.

Uw bestelling is vandaag verstuurd en u kunt uw bestelling binnen 72 uur verwachten.

Met behulp van onderstaande betaalknop kunt u eenvoudig en direct uw bestelling betalen via iDeal, Visa, Mastercard of een bankoverboeking.

Wij verzoeken u vriendelijk de factuur voor 16 februari 2016 te betalen.

12Products B.V."

Ik verwacht geen vervolg acties van dit bedrijf ivm incasso.

Er is geen geleverd product!

Martine
    Wederom een 2e betalingsherinnering ontvangen voor een niet besteld en niet geleverd product!
    Ik heb ook een mail gestuurd aan info@12deal.com met mijn klacht : niet besteld, niet ontvangen, wel factuur.
    Martine
    Wederom een aanmaning om te betalen, de dagen worden verlengd om alsnog te dwingen tot betalen voor een niet besteld en geleverd product. 12Deal reageert niet op mijn mails.

Voorkom € 15,- extra administratie kosten en betaal direct uw openstaande factuur. Uw betaling dient voor 17 februari 2016 op onze rekening binnen te zijn, anders worden er € 15,- extra kosten in rekening gebracht.
    Geachte heer/ mevrouw,
    Reactie :12Deal:

Door onverwachte grote drukte zijn wij helaas niet in staat om op uw email binnen gestelde termijn te reageren.
    Doordat wij dagelijks veelal dezelfde aantal vragen ontvangen hebben wij hieronder een selectie gemaakt van de meest
    voorkomende vragen en onze antwoorden.

Wij hopen hiermee ook uw vraag te hebben beantwoord.
    Mocht dit niet het geval zijn willen wij u vriendelijk vragen op deze email te reageren en uw vraag te specificeren.

Martine
    ​Vraag: Ik heb een product besteld maar heb deze nog niet ontvangen.
    Antwoord: Door ​grote animo waren vele producten niet meer voorradig. Inmiddels hebben wij ons voorraad
    kunnen aanvullen en zal uw product binnen korte tijd worden verzonden. Wij stellen uw geduld zeer op prijs.
    Martine

Vraag: Ik heb nooit een product besteld? Ik weet niet waar dit over gaat?
    Antwoord: U heeft mogelijk meegedaan aan een enquête. In deze enquête heeft u aangegeven interesse te
    hebben en dit product te willen ontvangen.

Vraag: Het product was gratis. Waarom worden er toch kosten in rekening gebracht?
    Antwoord: De kosten die in rekening worden gebracht zijn administratie en handelingskosten.
    Martine
    Vraag: Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Antwoord: Gratis bestellingen (dag deals) kunnen niet worden geannuleerd. Te allen tijden blijven de administratie
    en handelingskosten gehanteerd.

Klantenservice 12deal
    Dagtekening: 17 februari 2016

Ordernummer: 12Deal.com b298acc6cdc3b193701e17fdb9a1d4b5

Kenmerk: 76406149

Betreft: Vandaag laatste kans om uw factuur te betalen zonder extra kosten!

Geachte heer en/of mevrouw Wessel,

Betaal uw factuur direct via onderstaande link, anders worden er vanaf morgen extra € 15,- administratiekosten in rekening gebracht.

Details van uw bestelling:

Order #b298acc6cdc3b193701e17fdb9a1d4b5

Aantal Details Prijs
    1 Oplaad Accu (gratis) €7.40
    BTW: €1.55
    Totaal: €8.94

Martine

Indien u gebruik wilt maken van een bankoverboeking optie, ontvangt u na het klikken op de betaalknop alle gegevens.

12Products B.V.

Afdeling administratie

Heeft u vragen?

Voor vragen over uw bestelling, bijvoorbeeld over de levering, de betaling of retournering, kunt u contact met onze klantenservice.

Voor veel gestelde vragen raden wij u aan eerst te kijken op http://nl.12deal.com/FAQ
    Heeft u liever persoonlijk contact, dan kunt ons bereiken op 0900-2357623 (€ 0,90 per gesprek plus uw gebruikelijke belkosten) of u kunt via het contact formulier op http://nl.12deal.com/ invullen.

Let op: U kunt niet op dit email adres antwoorden
    Martine
    Voor alle betalingen gelden de algemene betalingsvoorwaarden van 12Deal, Winthontlaan 200, 3526KV, Utrecht, BTW NL854736505B01. Incassokosten, indien hierboven vermeld, kunnen bij een incassobureau uiteindelijk oplopen naar een bedrag van maximaal 15% van de factuur, met een minimum van € 40,00 gedurende het incassotraject.
    Martine
    Eind van de middag vind ik een pakje in mijn brievenbus, wat blijkt de zogenaamde accu/powerbank die ik niet besteld heb en nu wel toegestuurd heb gekregen. Hiervan heb ik uitpakken ervan met foto's vastgelegd en stuur deze morgen per omgaande retour aan het bedrijf.
    Verzonden vanuit Afzender: Postbus 101206
    29120 Essen Belgie

Op de brief in envelop: MCS Fulfilment
    Expeditieweg 10
    4715RM Rucpen

Ordernummer: 1400007907
    Klantnummer: 000046290
    Martine
    Vanmorgen pakje retour afzender, ontvangen mail later gisteravond.Dagtekening: 18 februari 2016

Ordernummer: 12Deal.com b298acc6cdc3b193701e17fdb9a1d4b5

Kenmerk: 76406149

Betreft: Uw factuurbedrag is aangepast, betaal uw factuur direct.
    Geachte heer en/of mevrouw Wessel,

Uit onze gegevens is gebleken dat we nog steeds geen betaling van uw bestelling hebben ontvangen. U had tot 24 februari 2016 om deze zonder extra kosten te betalen.

Martine
    Aangezien de betalingstermijn inmiddels is verstreken zijn wij genoodzaakt u hiervoor € 15,- administratiekosten in rekening te brengen. Om u alsnog de mogelijkheid te geven de ontstane vordering te voldoen, stellen wij u hierbij nog 14 (veertien) dagen in de gelegenheid om het openstaande bedrag te betalen, voordat wij uw dossier aan het inccaso bureau overdragen.

Let op, indien een betaling uitblijft, zullen wij uw dossier overdragen aan een incasso bureau.
    Martine
    De kosten hiervan zijn minimaal € 40,- bovenop de huidige factuur en kan oplopen tot 15% van het totale factuurbedrag! Voorkom deze procedure en betaal direct!

Met behulp van onderstaande betaalknop kunt u eenvoudig en direct betalen via MisterCash, Visa, Mastercard of een Paypal.

Details van uw bestelling:

Order #b298acc6cdc3b193701e17fdb9a1d4b5

Aantal Details Prijs
    1 Oplaad Accu (gratis) €7.40
    BTW: €1.55
    Totaal: €8.94

Martine
    Het totaalbedrag van 23.95 EUR dient voor 24 februari 2016 te zijn betaald.

12Products B.V.

Afdeling administratie

Mail vandaag:

Beste klant,

Onze excuses voor de miscommunicatie. Uw order zal geannuleerd worden. Mocht u het product toch onverhoopt thuis ontvangen, dan hoeft u dit niet te retourneren.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij die graag.

12Deal

Mijn reactie vandaag:
    Gisteravond ontving ik deze mail, vandaag retour zending zoals ik in de mail van 18-02-2016 vermelde.

En deze mail ontving ik vanmiddag, excuses miscommunicatie?? niet retourneren? en alsnog aanmaningen ontvangen?
    Ook dit wederom gemeld bij Klachtenkompas.nl…
    Martine
    In overleg met heb ik het pakje aangetekend verstuurd naar het adres in Rucpen zoals op de brief binnenin de envelop vermeld werd en niet naar het postadres in Essen zoals op de envelop stond.
    Zodoende kon aan de hand van de barcode zien dat het gister bezorgd is en ervoor getekend is. Tot nu toe ontvang ik geen betalingsherinneringen meer en hoop dat het blijft.
    12Deal.com
    Afgehandeld.
    Afgehandeld..na eindeloze mails.

Martine

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?