Klacht 12Deal.com: Niet besteld product ontvangen

Klachtnummer
# 156389
Gebruiker
Hannekewitjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een powerbank van 8,95 ontvangen die ik niet heb besteld! Heb meteen gebeld maar na 15 min, word de verbinding verbroken! Vandaag komt er een rekening achteraan met de tekst: ondanks meerdere contactmomenten hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen. Met een bedrag van 23.95.
Heb natuurlijk meteen weer gebeld maar na 10 min word alweer de verbinding verbroken.
Aangezien er nog een andere bedrijfsnaam op de rekening staat heb ik daar een nummer van opgezocht maar die weten nergens vanaf dat is alleen het verzend bedrijf met de naam MCS Fulfilment in Rucphen.

Ik heb niks besteld en ga het al zeker niet betalen!!!!!!!!!!

Ik zou het fijn vinden als jullie het pakketje even fijn komen ophalen zodat we er geen last meer van hebben!!!!!

De oplossing

Ik zou het graag kostenloos terug sturen of kom het even fijn ophalen!!

1 reactie

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,
    Vriendelijk dank voor uw bericht.

    Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

    Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groeten, 

    Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen