Klacht 12Deal.com: Niet bestelde powerbank ontvangen

Peter

Op 17 februari ontving onze dochter een pakketje van 12.Deal, een powerbank. Dit had zij niet besteld.

Op 18 februari kreeg zij een mail dat zij per direct moest betalen, aangezien de betalingstermijn van 24 februari verstreken was??? Het was pas 18 februari!!! Tevens werden er administratiekosten à € 15,-- berekend omdat de betalingstermijn verstreken zou zijn. Indien de betaling zou uitblijven, zou het dossier aan een incassobureau overgedragen worden. Kosten minimaal € 40,-- bovenop de huidige factuur.

Op 20 februari hebben wij het pakketje aangetekend geretourneerd. Deze kosten zouden wij graag terug ontvangen. In de bijgevoegde brief hebben wij duidelijk gemaakt niet meer benaderd te willen worden door 12Deal.com, omdat wij ons anders genoodzaakt zien om aangifte te doen.

Wij willen graag de kosten voor het aangetekend retourneren van het pakketje terug.
En wij willen niet meer benaderd worden door 12.Deal.com.

Peter
    Het gaat hier om pure oplichting. Er is niks besteld, dus ongevraagd wordt een artikel je toegestuurd. Er komen al aanmaning-mailtjes dat je betaling te laat is, terwijl de betreffende betaaldatum nog in de toekomst ligt. Het artikel is geretourneerd, maar mijn dochter ontvangt nog steeds mailtjes van deze oplichters. Er zou nu een incassobureau ingeschakeld worden omdat de betaaltermijn verstreken is. Succes, wat ons betreft is de zaak gesloten! Pak dit bedrijf eens goed aan, ze zijn walgelijk!

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?