Opgelost door 12Deal.com: Niks besteld, pakketje ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 155633
Gebruiker
J. van Pouderoijen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vorige week kreeg mijn vrouw een sms van 12 deal met daarin de melding:"betaal op tijd, voorkom verhoging"
Geen idee waarover het ging. Niks besteld, niks gekregen. Klacht is hier al eerder gemeld door mij.
Gisteren een pakketje in de bus. Ik wil het niet hebben en ga dit niet betalen en wil dus ook geen kosten maken om het te retourneren.

Ik heb 12 deal gemaild, maar gezien de vele klachten hier verwacht ik geen reactie.

De oplossing

Adres met antwoordnummer waarheen ik het pakketje kan retourneren.
Ik ga hier geen verzendkosten aan spenderen.

3 reacties

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Vriendelijk dank voor uw bericht.

    Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

    Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groeten, 

    Klant support 12Deal
    12deal.com
  2. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Vriendelijk dank voor uw bericht.

    Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

    Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groeten, 

    Klant support 12Deal
    12deal.com
  3. Auteur
    J. van Pouderoijen
    Datum
    Klacht afgehandeld. Order geannuleerd, hoef niet te betalen. Prima. 12deal had ook gewoon op mijn mail kunnen reageren, dan was het veel eerder opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. van Pouderoijen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?