Klacht 12Deal.com: Niks besteld wel rekening en ook niks ontvangen

Klachtnummer
# 147445
Gebruiker
kikkert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter zou een lader hebben besteld.
Ze heeft niks besteld.
Niks ontvangen
Maar krijgt wel rekening en aanmaning.

De oplossing

Ik wil dat ze niet meer lastig wordt gevallen door het bedrijf en dat het dreigen met incasso kosten stopt.

2 reacties

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Zover wij kunnen zien heeft u, in overleg, een aantal producten retour gestuurd. Hierop volgend hebben wij de bedragen die u voor deze had betaald teruggestort op uw rekening.

    Mocht het zo zijn dat u ergens nog vragen over heeft, dan horen wij dit graag.

    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groeten,

    Klant support 12Deal
    12deal.com
  2. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Zover wij kunnen zien heeft u, in overleg, een aantal producten retour gestuurd. Hierop volgend hebben wij de bedragen die u voor deze had betaald teruggestort op uw rekening.

    Mocht het zo zijn dat u ergens nog vragen over heeft, dan horen wij dit graag.

    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groeten,

    Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen