Klacht 12Deal.com: nooit bestelde Oplaad Accu

DarkDevel

ik heb nooit een product besteld bij 12deals, wel gekregen en een betaalbrief later.
in deze brief is het logo en contact gegevens van pure products( een supplementen website) gebruikt, heb dit bedrijf gebeld nadat 12deals telefonisch geen gehoor gaf,
volgens pure products besta ik niet in hun systeem.
in een E-mail(later gevonden) staat het bedrijf Crosmo B.V. vermeld(met nog steeds gegevens van pure products) ik geen contact gegevens kunnen vinden van Crosmo B.V.
Het paketje met het product komt uit belgie met een nederlands pakbon van het bedrijf MCS Fulfilment .daarnaast zat er een kaartje bij met bedankt voor bestelling van 12deal. vind dit maar een rare zaak.
OrderNummer: PureProducts 6f9baa55b3b15bfdbea3f7cef5af9ef3

ongedaan maken van de facturen. en gratis retourneren van het product en waar het heen gestuurd moet worden in het kader van het aantal bedrijven die vermeld staan overal voor een goede afhandeling

12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,
    Vriendelijk dank voor uw bericht.

Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,
    Vriendelijk dank voor uw bericht.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?