Opgelost door 12Deal.com: Onbestelde powerbank ontvangen

Evi

Mijn minderjarige dochter ontvangt een pakket(envelop) met een powerbank. Dit heeft ze dus niet besteld. Waarom zou ze? Ze heeft er immers al één. Gelijk de volgende dag een rekening met een orderbedrag van 8,95 plus administratie kosten 15 euro.
En ook direct dat dit de laatste herrinering is. Anders wordt er een incasso bureau ingeschakeld. Totale onzin dus. Dit riekt naar oplichting!
Ik betaal geen onbestelde goederen.

Ik heb het product terug gezonden retour afzender. Ik wens geen betalingsherinnering te ontvangen en helemaal niet van een incassobureau.

12Deal.com

Geachte heer, mevrouw,

Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Tot slot het vriendelijke verzoek om niet te reageren op deze e-mail, omdat er niet over gecorrespondeerd zal en kan worden.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    12Deal.com
    Afgehandeld.
    Evi
    Ik heb even geduld moeten hebben maar mijn klacht is uiteindelijk beantwoord. Mede dankzij klachtenkompas. Waar kun je anders terecht met klachten over internetbedrijven?
    Goed werk!