Klacht 12Deal.com: ongewenste 'geheel kostenloze' gratis fietslampjes

truus

Ik had de mail gezien van 1 2 deal en had me nog verbaasd
over de term kostenloos, terwijl iets verder in de mail stond dat er 8,95 administratie kosten gevraagd zouden worden indien ik de lampjes zou bestellen.
omdat het mij leek dat administratie
kosten ook kosten zijn.
Ik
bestelde ze echter NIET om die reden.
bij de kruidvat kocht ik ze namelijk voor 2.95.
plus de agressieve manier van verkopen beviel me niet.

twee weken later kreeg ik een herinnering dat ik mijn lampjes moest betalen.
en gister kwamen ze binnen.vandaag zelfs een bericht via mijn 06
dit mag toch niet?
ten eerste wegens de expliciete belofte kostenloos .
ten tweede omdat ik nooit lampjes heb besteld.

de factuur en mijn adresgegevens verwijderen.
met als geste voor het gedane onrecht alsnog behouden vd lampjes. GRATIS.

12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?