Klacht 12Deal.com: Oplaad accu

Klachtnummer
# 145560
Gebruiker
Omieszz
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een gratis product besteld en moet nu opeens 8,94 betalen. Ik kreeg vandaag een mail waarin stond dat de betalingstermijn al verstreken was op 05 januari 2016, en dat de aanmaningskosten 15 euro waren. Nu moet ik dus 23,94 gaan betalen. Dit ben ik niet van plan. Na een half uur in de wacht te hebben gestaan, was het kantoor opeens gesloten, dus geen medewerker kunnen spreken. Ook geen mogelijkheid tot inspreken van het telefoonnummer want de genoemde pieptoon -waarna je kon inspreken- kwam niet.

De oplossing

Ik ben niet van plan om iets te betalen voor een product wat ik gratis zou ontvangen!

2 reacties

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij bieden de oplaad accu inderdaad gratis aan, echter staat er duidelijk bij vermeld dat u zelf de verzend en handelingskosten van 8.95 euro moet betalen.

    Door toch door te gaan met de bestelling gaat u hiermee akkoord.

    Met betrekking tot de facturen, is er inderdaad iets mis gegaan in onze betaalsysteem waardoor klanten overhoop verkeerde facturen kregen.

    Hierom hebben wij besloten u tegemoet te komen en de factuur voor u te annuleren.

    Met vriendelijke groeten, 

    Klant support 12Deal
    12deal.com
  2. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij bieden de oplaad accu inderdaad gratis aan, echter staat er duidelijk bij vermeld dat u zelf de verzend en handelingskosten van 8.95 euro moet betalen.

    Door toch door te gaan met de bestelling gaat u hiermee akkoord.

    Met betrekking tot de facturen, is er inderdaad iets mis gegaan in onze betaalsysteem waardoor klanten overhoop verkeerde facturen kregen.

    Hierom hebben wij besloten u tegemoet te komen en de factuur voor u te annuleren.

    Met vriendelijke groeten,

    Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen