Klacht 12Deal.com: Oplaad accu

Omieszz

Ik heb een gratis product besteld en moet nu opeens 8,94 betalen. Ik kreeg vandaag een mail waarin stond dat de betalingstermijn al verstreken was op 05 januari 2016, en dat de aanmaningskosten 15 euro waren. Nu moet ik dus 23,94 gaan betalen. Dit ben ik niet van plan. Na een half uur in de wacht te hebben gestaan, was het kantoor opeens gesloten, dus geen medewerker kunnen spreken. Ook geen mogelijkheid tot inspreken van het telefoonnummer want de genoemde pieptoon -waarna je kon inspreken- kwam niet.

Ik ben niet van plan om iets te betalen voor een product wat ik gratis zou ontvangen!

12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Wij bieden de oplaad accu inderdaad gratis aan, echter staat er duidelijk bij vermeld dat u zelf de verzend en handelingskosten van 8.95 euro moet betalen.

Door toch door te gaan met de bestelling gaat u hiermee akkoord.

Met betrekking tot de facturen, is er inderdaad iets mis gegaan in onze betaalsysteem waardoor klanten overhoop verkeerde facturen kregen.

Hierom hebben wij besloten u tegemoet te komen en de factuur voor u te annuleren.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Door toch door te gaan met de bestelling gaat u hiermee akkoord.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?