Opgelost door 12Deal.com: opzet tandenborsteltjes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 73363
Gebruiker
gorsse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

heb 2x tandenborstels besteld en betaald ong. een maand geleden en nog steeds niks binnen . hoe kan dat?

De oplossing

leveren van die borsteltjes

2 reacties

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Vriendelijk dank voor uw bericht.Helaas kunnen wij uw vraag niet beantwoorden, daar u geen bestelling bij 12deal hebt geplaatst. 12Deal.com verzamelt uitsluitend (dag)aanbiedingen van bedrijven en verkoopt zelf geen producten. U hebt dan ook een aankoop gedaan bij één van de bedrijven, waar u tevens contact mee dient op te nemen betreffende vragen of opmerkingen over uw bestelling. De contact gegevens kunt u terug vinden in uw bestelbevestiging welke u heeft ontvangen.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice 12deal
  2. Auteur
    gorsse
    Datum
    alles is opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gorsse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen