Klacht 12Deal.com: Powerbank ontvangen, niet besteld.

Florencevanreisen

Vandaag kwam er van 12deal een powerbank binnen op naam van mijn vader vanuit België. Wij hebben dit nooit besteld en hoeven deze dus ook niet te hebben. Wij hebben hier ook niet voor betaald en zijn dit ook niet van plan te doen. Er staat ook nergens een bedrag genoemd o.i.d. Moeten wij de powerbank terugsturen?

Wij zijn niet van plan hiervoor te betalen en willen dus dat de factuur komt te vervallen.

12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,
    Vriendelijk dank voor uw bericht.

Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?