Opgelost door 12Deal.com: Rekening aan mijn 12-jarige dochter voor niet geleverd product

Lugio5

Aan mijn dochter van 12 was een rekening van 23,95 gericht.
Gedreigd werd met incassobureau, ook werd gerefereerd aan eerder "contact' tussen mij/mijn dochter met 12Deal, maar dit was het eerste wat we ooit van ze hoorden.
In de rekening was ook niet duidelijk omschreven om welk product het dan wel ging.
Productomschrijving: 12Deal Landingspages NL (?)
Foute boel dus, vergelijkbaar met Nigeriaans praktijken, eigenlijk nog erger omdat het nu minderjarigen betreft. Pure oplichterij. Je kan ze bellen, maar dat kost 0.90 p/minuut!!

Ik wens geen post of andere dreigbrieven meer te ontvangen van 12Deal
Wanneer zij geld van mi verlangen dan zou ik graag een bestelcontact zien en een getekend ontvangstbewijs van evt geleverde goederen.
Maar die zijn er niet omdat er nooit iets is besteld of geleverd.

12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Uw bestelling is geannuleerd.

Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting.

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    Duurde wel lang, maar gelukkig netjes afgehandeld door 12Deal

Lugio5

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?