Klacht 12Deal.com: Rekening krijgen van iets wat ik niet heb bestelt

Zoë Emmanouilidis

Ineens krijg ik een mail dat mijn bestelling verzonden is en dat ik binnen 72 uur de bestelling krijgt thuisgezonden, terwijl ik niks heb besteld, ik heb alleen op de site gekeken?

Ik wil dat de bestelling wordt geannuleerd en dat ik geen factuur krijg en niks hoef te betalen.

12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Uw bestelling is geannuleerd.

Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting.

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com
    12Deal.com
    Geachte heer, mevrouw,

Uw bestelling is geannuleerd.

Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Klant support 12Deal
    12deal.com

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?