Opgelost door 12Deal.com: Terugsturen "gratis" artikelen besteld door kind, die niet gratis zijn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 155671
Gebruiker
GwenB
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon van 14 heeft woensdag 10 februari artikelen ontvangen in de veronderstelling dat deze gratis waren.
Op dinsdag 16 Februari kregen we per post een aanmaning. Dit was het eerste wat ik ervan weet. Emails van jullie bleken in zijn spam terecht te zijn gekomen.

We willen deze artikelen retour sturen conform de voorwaarden op de site en hebben hier een mail over gestuurd. Geen enkele reactie gekregen. Toen maar de spullen terug gestuurd in dezelfde envelop als we ze hadden ontvangen.

Ik wil graag bevestiging ontvangen dat hiermee de zaak is afgedaan.

Ordernummer 2700002865
Klant nummer 000037124

Vriendelijke groet,
Gwen Burbidge

De oplossing

Ik wil graag bevestiging ontvangen dat hiermee de zaak is afgedaan en er geen financiële verplichting bij mijn zoon meer zijn (conform retour policy).

3 reacties

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

    Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.
     
    Met vriendelijke groeten, 

    Klant support 12Deal
    12deal.com
  2. Auteur
    12Deal.com
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Uw bestelling is geannuleerd. Mocht u het product toch onverhoopt hebben ontvangen op uw ingevulde adres, dan hoeft u dit niet te retourneren.
    Er is bij een beperkte groep klanten iets niet helemaal goed gegaan, waardoor uw bestelling mogelijk niet is afgeleverd en u een verkeerd bericht ontving over een betalingsherinnering of terugzend-verplichting.

    Onze excuses hiervoor. U mag uw bestelling, voor zover geleverd, houden zonder enige verplichting. Ook als u herinneringen mocht ontvangen over een betaling, dan kunt u dat bericht negeren. U kunt de abusievelijke herrinnering over een betaling als niet-verzonden beschouwen.
    Hopende u met dit bericht hiermee van dienst te zijn geweest.
     
    Met vriendelijke groeten, 

    Klant support 12Deal
    12deal.com
  3. Auteur
    GwenB
    Datum
    Prima gereageerd, bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GwenB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy