Klacht 12Deal.com: verschrikkelijk bedrijf!

Klachtnummer
# 141980
Gebruiker
ales73
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb in november via een actie van de fietserbond een set fietslampjes.
Bij de bestelling werd meerdere keer gemeld dat die kosteloos was en ipv van de €8.50 voor mij volledig gratis was enz.
Ik kreeg mijn bestelling via 12deal met brief van de productbeschrijving en géén factuur of verder vermelding over betaling of terugsturen van het product.
Ik kreeg smsen en e-mails met zeer korte termijnbetaling. Ik had tijd om de dag zelf te betalen zonder extra kosten de dag zelf, vaak werden de berichten s'avonds verzonden, terwijl had ik op een andere tijdstip mijn mailbox gechekt.

Ik kon niets duidelijk vinden over de bestelling en betaling , behalve dat kosteloos was
Ik heb uit wanhoop toch betaald, sommige mails waren per abuis verdwenen.
Maar bijna een week later mijn betaling via creditcard kreeg ik een betalingherinnering, met een administratiekosten van €15.00 .
Ik probeer 12deal telefonisch te bereiken, tevergeefs.
Ik wil melden dat ik bijna e2en

De oplossing

Die bedrijf moet gewoon gesloten worden.
Het is een grote oplichter achter.
Onduidelijk, onbereikbaar, in bijna 20 jaar van mijn internetgebruik als consument heb ik nooit zoiets meegemaakt!

2 reacties

  1. Auteur
    12Deal.com
    Datum
      Geachte heer/mevrouw,

    In ons systeem zien wij dat u op 10-11-2015 een bestelling heeft geplaatst. Om een bestelling te hebben geplaatst, zijn er eerst gegevens ingevuld. Gedurende dit process worden de kosten voor het pakket duidelijk duidelijk vermeld.

    Tevens willen wij u erop attenderen dat u het pakket heeft aangenomen en niet retour heeft gestuurd. Waardoor wij aannemen dat u deze in gebruik heeft genomen.

    Tot slot kunnen wij geen verklaring vinden voor de herinnering na betaling, wij hebben het onderzocht maar kunnen deze betalingsherinnering niet terugvinden.

    Om u tegemoet te komen zullen wij het door u betaalde bedrag terug boeken op uw rekening. Deze zal binnen twee weken voor u zichtbaar moeten zijn.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice 12Deal
  2. Auteur
    12Deal.com
    Datum
      Geachte heer/mevrouw,

    In ons systeem zien wij dat u op 10-11-2015 een bestelling heeft geplaatst. Om een bestelling te hebben geplaatst, zijn er eerst gegevens ingevuld. Gedurende dit process worden de kosten voor het pakket duidelijk duidelijk vermeld.

    Tevens willen wij u erop attenderen dat u het pakket heeft aangenomen en niet retour heeft gestuurd. Waardoor wij aannemen dat u deze in gebruik heeft genomen.

    Tot slot kunnen wij geen verklaring vinden voor de herinnering na betaling, wij hebben het onderzocht maar kunnen deze betalingsherinnering niet terugvinden.

    Om u tegemoet te komen zullen wij het door u betaalde bedrag terug boeken op uw rekening. Deze zal binnen twee weken voor u zichtbaar moeten zijn.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice 12Deal

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen