Klacht 12Deal.com: Zoon besteld "gratis" fietslampjes en touchscreen handschoenen

PascalB

Mijn zoon heeft gratis fietslampjes besteld en twee dagen later ontvangt hij een betalingsherinnering. Of hij even 14,95 +15,00 administratiekosten wil betalen!
Meteen op internet gezocht en het regent klachten over het bedrijf 12Deal.
Het woord gratis betekend in mijn ogen nog altijd kosteloos en voor niets!!

Geen betaling! Zoals eerder gezegd GRATIS betekend in mijn ogen nog altijd voor niets!

12Deal.com
    Beste klant,

Dank voor uw bericht.

Graag bevestigen wij hierbij dat de factuur geannuleerd is. U zal hier geen betalingsherinneringen meer van ontvangen. De fietslampjes mag u in dit geval kostenloos houden.

Graag wijzen wij u erop dat de fietslampjes een gratis product is. De kosten die hieraan verbonden zijn betaan uit service- en verzendkosten (8,95) deze staan op de bestelpagina vermeld. Daarnaast is het niet toegestaan om bestellingen te plaatsen onder de 18 jaar oud. Dit staat ook aangegeven. Tevens moet er ook bevestigd worden doormiddels van een hokje aanvinken dat de persoon die besteld ouder is dan 18 jaar oud.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn.

12Deal
    12Deal.com
    Beste klant,

Dank voor uw bericht.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn.

12Deal

Ook een klacht indienen over 12Deal.com?