Klacht 12deliver: Bedrog, niet gekregen wat verteld is !

Klachtnummer
# 21587
Gebruiker
Schogo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,
Op 1 februari gaf ik jullie de opdracht om het onderstaande te leveren:
1 x een Valentijnspakket voor haar voor € 25,00 met een minimale waarde van € 100,00
Grote oplichting is mijn antwoord, er zit nog niet voor € 10,00 aan prdukten in. Te slecht voor woorden !!1 x een doekje op een stokje ( window cleaner ? )1 x whitelight ( om je tanden te bleken ) 1 x een batterij oplader, 1 paar plastic oorbellen en 2 armbandjes en 5 pakjes met een oogmasker ( volgens mij gewoon monstertjes die ik gratis krijg bij de drogist ! ) Ik voel me echt opgelicht !Jullie melde dat er soms wel een tv, tablet of computers inzaten, dat leek mij al sterk, maar dit slaat echt alles.Hoe gaan jullie dit goedmaken ? Heb ik soms een verkeerde doos gehad ? Krijg ik nog een doos met de echte spullen, of kan ik deze retour sturen ( kost ook weer geld !!! ) en betalen jullie mij de gemaakte kosten terug ( met de te maken verzendkosten.
Graag spoedig een reactie, het is al te laat voor valentijn :-(

De oplossing

Of een doos met de juiste waarde , of mijn geld terug incl. de verzendkosten en de te maken verzendkosten!

2 reacties

  1. Auteur
    12deliver
    Datum
    We zijn helaas niet eerder in de gelegenheid geweest om eerder te reageren op dit platform, maar de klant heeft al een zeer lange tijd geleden zijn geld terug ontvangen.
  2. Auteur
    12deliver
    Datum
    De klant is terug gecrediteerd door de aanbieder.

Ook een klacht indienen over 12deliver?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen