Klacht 12deliver: Beloofde oorbellen niet ontvangen.

Klachtnummer
# 27227
Gebruiker
Roosje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Speurders heb ik oorbellen gekocht bij 12deliver. Het betreft: aanvraag via GroupDeal voor: GRATIS ipv €29,95 – Witgoud-plated oorbellen met kristal! Tijdloos chique! Moest alleen de € 5,95 verzendkosten betalen.
Ik heb vaker zilveren sieraden gekocht bij hen. De oorbellen waren echter zeer snel stuk, althans één ervan.
Via speurders heb ik dit per mail vermeld. Speurders gaf snel een reactie op mijn mail, ze hadden de leverancier (12 deliver) geinformeerd en of ik maar even mijn adresgegevens wilde doorgeven, zodat ze meteen een nieuw setje konden sturen, dit had de leverancier (12deliver) namelijk toegezegd.. Dit heb ik gedaan, maar tot nu toe geen oorbellen ontvangen, wel andere artikelen (armband) van hen.

Hartelijke groet,
Rosalie Klein Nijenhuis

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

12deliver is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over 12deliver?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen