Opgelost door 12deliver: Product niet ontvangen en er word niet meer gereageerd op mijn mail

Paul

Ik heb op 23 december 2013 een pannenset gekocht. Op de site stond dat het product binnen 3 werkdagen zou worden geleverd. Als de levertijd zou veranderen, zou ik hiervan via de mail op de hoogte worden gebracht. Op 9 januari 2014 heb ik gemaild hoe het zat met mijn bestelling. Als reactie kreeg ik dat de bestelling klaar was voor transport en het binnen een paar werkdagen zou ontvangen. Vanaf dit moment reageren ze niet meer op de mail, het enige wat ze doen is mijn status veranderen naar verzonden en er een nieuwe order voor in de plaats zetten. Ik heb op 15, 23 en 30 januari gemaild, maar geen reactie meer mogen ontvangen

product snel geleverd of geld terug

12deliver
    Geachte klant,Inmiddels heeft u de pannenset ontvangen. Echter met wat enige vertraging.Wij willen hiervoor onze oprechte excuses aanbieden en kopen hiermee dat de klacht is afgehandeld.
    Paul
    Dankje, probeer wel wat beter aan de door jullie gemaakte afspraken te houden.

Paul

Ook een klacht indienen over 12deliver?