Klacht 12deliver: Product niet ontvangen

Damsma

Via marktplaats aanbieding een horloge besteld. Ik kreeg een email van 12deliver, dat mijn pakket verzonden was, kreeg niks. Mail contact, zou opnieuw verzonden worden. Kreeg inderdaad weer een mail dat mijn pakket verzonden was, maar weer niks. Inmiddels we bevestig mail, na mijn klacht, maar geen antwoord. Weer een klacht mail gestuurd, ben in afwachting. Maar verwacht er niks van. Wil nu alleen mijn geld terug!

Alsnog snel mijn horloge, anders geld terug met excuses.

12deliver
    Wij zijn helaas niet eerder in de gelegenheid geweest om te reageren via dit platform.
    Inmiddels heeft u de horloge enige tijd geleden mogen ontvangen.
    Graag bieden wij alsnog onze excuses aan voor eventuele vertraging en ongemakken.
    Damsma
    Ik heb helemaal geen horloge ontvangen! Dus niet naar tevredenheid afgehandeld!
    Gr. Alie Damsma
    12deliver
    De horloge is destijds door de aanbieder Xclusive Deals direct nageleverd. Indien u niets heeft mogen ontvangen raden wij u aan zich te melden bij de aanbieder via: http://www.xclusive-deals.nl/c-588497/contact/Vanaf heden doen zij alle nazendingen zelf.
    Damsma
    Onderstaande was tip van 12 Deliver. Zij weten van niks. Dus nog steed geen oplossing. Als ik nou gewoon mijn 15 euro terug krijg is het klaar. Dat horloge ga ik toch nooit van zijn leven krijgen!! De horloge is destijds door de aanbieder Xclusive Deals direct nageleverd. Indien u niets heeft mogen ontvangen raden wij u aan zich te melden bij de aanbieder via: http://www.xclusive-deals.nl/c-588497/contact/ Vanaf heden doen zij alle nazendingen zelf.

Damsma

Ook een klacht indienen over 12deliver?