Klacht 12deliver: Valentijns pakket retour gestuurd en nooit geld terug ontvangen

Klachtnummer
# 30550
Gebruiker
mzonneveld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Klachtenkompas,
Ik heb op 4 april 2013 een email verstuurd naar 12deliver, met alle info over het valentijnspakket dat ik retour heb gestuurd:

- Alle producten waren hetzelfde ingepakt als dat ik ze ontvangen heb.
- De buiten-verpakking vd retour was ook netjes.
- Op de 7e dag heb ik het pakket retour gestuurd, dus binnen de bedenk-tijd.

Graag hoor ik wat ik nu moet doen, want nu ben ik mijn Valentijns-pakket + geld kwijt, dat is niet reëel.

Met groet,
Matthijs Zonneveld

Referentie 12Deliver bestelling: 1173282.1

De oplossing

Graag mijn geld terug, 31,95

1 reactie

  1. Auteur
    12deliver
    Datum
    Geachte klant,
    Wij zijn niet in de gelegenheid geweest om eerder op dit platform te reageren. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.
    Graag willen wij weten of de klacht in goede orde is afgehandeld?
    Met vriendelijke groet,
    Customer Service
    12deliver

Ook een klacht indienen over 12deliver?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen