Opgelost door 12GO Biking: Fietskar koppeling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 316287
Gebruiker
Ria Koopman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Fietskar besteld, kan niet aan mijn fiets, er bestaat een koppeling die niet door de as hoeft, ze doen alsof ze me niet begrijpen en beweren dat ik met fiets en fietskar op de zaak langs moet komen, geen idee hoe ik dat moet doen,
Ria Koopman

De oplossing

Koppeling opsturen, betaal er graag voor

1 reactie

  1. Auteur
    12GO Biking
    Datum
    Beste Ria,

    Dank voor je interesse in ons bedrijf. We hebben gevraagd om een foto van de betreffende aansluiting. Helaas zijn er vele varianten van dergelijke aansluitingen en karren. Je hebt deze begreep ik van mijn collega gestuurd en hier zou zelfs al een reactie op moeten zijn gestuurd.

    We hebben je dus, volgens mij, reeds geholpen met je situatie. Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan horen we dat graag. We zijn per mail bereikbaar op info@12gobiking.nl en telefonisch op 0182-621850.

    Met vriendelijke groet,

    Team 12GO Biking

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ria Koopman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over 12GO Biking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen